Zamiast klawisza Alt możesz użyć H
Pod koniec kampanii wyborczej, film "Wykorzystaj swój głos", podkreślający znaczenie głosowania i ochrony demokracji, został obejrzany ponad 504 miliony razy.
Film, który jest głównym produktem audiowizualnym kampanii wyborczej Parlamentu Europejskiego zawiera świadectwa seniorów z różnych krajów UE, którzy przekazują swoje historie o demokracji następnym pokoleniom i podkreślają, że demokracja i głosowanie nie powinny być uznawane za coś oczywistego.
Oprócz 504,2 milionów wyświetleń (dane do 2 czerwca) na platformach mediów społecznościowych, streamingu wideo, podłączonej telewizji i wyświetlaczach mobilnych, film w różnych formatach (4-minutowy dokument i krótsze 30-sekundowe, 15-sekundowe i 6-sekundowe klipy przeznaczone do mediów społecznościowych) był pokazywany przez kanały telewizyjne na całym kontynencie, a także w miejscach takich jak stadiony piłkarskie.
Z hasłem "Wykorzystaj swój głos. By inni nie zdecydowali za Ciebie”, drugi etap kampanii wyborczej Parlamentu Europejskiego odbywał się na wielu poziomach, włączając w to wydarzenia medialne, kampanię cyfrową, zaangażowanie partnerów publicznych i prywatnych, angażowanie społeczności i programy edukacyjne dostosowane do potrzeb obywateli w całej UE.
Źródło: PE
Pod koniec kampanii wyborczej, film "Wykorzystaj swój głos", podkreślający znaczenie głosowania i ochrony demokracji, został obejrzany ponad 504 miliony razy.
Film, który jest głównym produktem audiowizualnym kampanii wyborczej Parlamentu Europejskiego zawiera świadectwa seniorów z różnych krajów UE, którzy przekazują swoje historie o demokracji następnym pokoleniom i podkreślają, że demokracja i głosowanie nie powinny być uznawane za coś oczywistego.
Oprócz 504,2 milionów wyświetleń (dane do 2 czerwca) na platformach mediów społecznościowych, streamingu wideo, podłączonej telewizji i wyświetlaczach mobilnych, film w różnych formatach (4-minutowy dokument i krótsze 30-sekundowe, 15-sekundowe i 6-sekundowe klipy przeznaczone do mediów społecznościowych) był pokazywany przez kanały telewizyjne na całym kontynencie, a także w miejscach takich jak stadiony piłkarskie.
Z hasłem "Wykorzystaj swój głos. By inni nie zdecydowali za Ciebie”, drugi etap kampanii wyborczej Parlamentu Europejskiego odbywał się na wielu poziomach, włączając w to wydarzenia medialne, kampanię cyfrową, zaangażowanie partnerów publicznych i prywatnych, angażowanie społeczności i programy edukacyjne dostosowane do potrzeb obywateli w całej UE.
Źródło: PE
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl