EUROPE DIRECT Zielona Góra

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

Aktualności

Wybory europejskie: film Wykorzystaj swój głos osiągnął ponad 504 miliony wyświetleń (2024-06-07)

 

Pod koniec kampanii wyborczej, film "Wykorzystaj swój głos", podkreślający znaczenie głosowania i ochrony demokracji, został obejrzany ponad 504 miliony razy.

Film, który jest głównym produktem audiowizualnym kampanii wyborczej Parlamentu Europejskiego zawiera świadectwa seniorów z różnych krajów UE, którzy przekazują swoje historie o demokracji następnym pokoleniom i podkreślają, że demokracja i głosowanie nie powinny być uznawane za coś oczywistego.

Można go obejrzeć tutaj.

Oprócz 504,2 milionów wyświetleń (dane do 2 czerwca) na platformach mediów społecznościowych, streamingu wideo, podłączonej telewizji i wyświetlaczach mobilnych, film w różnych formatach (4-minutowy dokument i krótsze 30-sekundowe, 15-sekundowe i 6-sekundowe klipy przeznaczone do mediów społecznościowych) był pokazywany przez kanały telewizyjne na całym kontynencie, a także w miejscach takich jak stadiony piłkarskie.

Z hasłem "Wykorzystaj swój głos. By inni nie zdecydowali za Ciebie”, drugi etap  kampanii wyborczej Parlamentu Europejskiego odbywał się na wielu poziomach, włączając w to wydarzenia medialne, kampanię cyfrową, zaangażowanie partnerów publicznych i prywatnych, angażowanie społeczności i programy edukacyjne dostosowane do potrzeb obywateli w całej UE.




Źródło: PE 

wszystkie

Wybory europejskie: film Wykorzystaj swój głos osiągnął ponad 504 miliony wyświetleń (2024-06-07)

 

Pod koniec kampanii wyborczej, film "Wykorzystaj swój głos", podkreślający znaczenie głosowania i ochrony demokracji, został obejrzany ponad 504 miliony razy.

Film, który jest głównym produktem audiowizualnym kampanii wyborczej Parlamentu Europejskiego zawiera świadectwa seniorów z różnych krajów UE, którzy przekazują swoje historie o demokracji następnym pokoleniom i podkreślają, że demokracja i głosowanie nie powinny być uznawane za coś oczywistego.

Można go obejrzeć tutaj.

Oprócz 504,2 milionów wyświetleń (dane do 2 czerwca) na platformach mediów społecznościowych, streamingu wideo, podłączonej telewizji i wyświetlaczach mobilnych, film w różnych formatach (4-minutowy dokument i krótsze 30-sekundowe, 15-sekundowe i 6-sekundowe klipy przeznaczone do mediów społecznościowych) był pokazywany przez kanały telewizyjne na całym kontynencie, a także w miejscach takich jak stadiony piłkarskie.

Z hasłem "Wykorzystaj swój głos. By inni nie zdecydowali za Ciebie”, drugi etap  kampanii wyborczej Parlamentu Europejskiego odbywał się na wielu poziomach, włączając w to wydarzenia medialne, kampanię cyfrową, zaangażowanie partnerów publicznych i prywatnych, angażowanie społeczności i programy edukacyjne dostosowane do potrzeb obywateli w całej UE.




Źródło: PE 

wszystkie

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl