EUROPE DIRECT Zielona Góra

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

Aktualności

Biuro Promocji UZ w ramach Erasmus+ na Uniwersytecie Maltańskim (2024-05-20)

 

Dzięki programowi Erasmus+ pracownice Biura Promocji Uniwersytetu Zielonogórskiego odwiedziły Marketing, Communications & Alumni Office na Uniwersytecie Maltańskim. 

W ramach wizyty studyjnej w dniach 22-26 kwietnia dwie pracownice UZ odbyły wizytę studyjną w pokrewnym dziale Uniwersytetu Maltańskiego zajmującym się m.in. promocją, marketingiem oraz rekrutacją. Spotkanie umożliwiło wymianę poglądów i doświadczeń zawodowych, poznanie funkcjonowania zagranicznej uczelni oraz zakątków Malty, w których zlokalizowane są kampusy UM. Pracownice Biura Promocji UZ rozmawiały z maltańskimi partnerami: m.in. o prowadzeniu mediów społecznościowych i strony internetowej, tworzeniu newslettera, mediach akademickich – takich jak radio czy czasopismo, wizytach w szkołach, organizacji Dni Otwartych oraz innych działaniach promocyjnych, a także o samej rekrutacji.

Na Malcie zaprezentowano najnowszą kampanię UZ - „Różne osobowości. Jedna społeczność”, która widnieje na koszulkach oraz ulotkach akademickich. Jak się okazało, hasło wpisuje się również w ideę społeczności Uniwersytetu Maltańskiego. 

Marketing, Communications & Alumni Office mieści się na kampusie w Msidzie, który powstał w 1964 r. i jest główną siedzibą Uniwersytetu Maltańskiego. To przede wszystkim tam skupia się maltańskie życie akademickie.

Duża część studentów UM pochodzi z innych krajów europejskich, a nawet ze Stanów Zjednoczonych, Afryki czy Azji.

Sprzyja temu fakt, że wszystkie kierunki studiów na Uniwersytecie Maltańskim są prowadzone po angielsku. Wymogiem przyjęcia na studia jest zatem znajomość tego języka na odpowiednim poziomie.

Na UM studiują także Polacy! Jakie kierunki wybierają najczęściej? M.in. psychologiękryminologięstosunki międzynarodowemarketing, a także kierunki artystyczne.

UM podobnie jak Uniwersytet Zielonogórski oferuje kierunki z wielu różnych dziedzin nauki. Uczy się tam ok. 11500 studentów na 14 wydziałach.

Społeczność akademicka UM jest niezwykle różnorodna etnicznie, dlatego nie lada wyzwaniem jest pogodzenie różnych ras, kultur, wyznań czy poglądów. UM dokłada wszelkich starań, aby integrować studentów. Jednym ze sposób jest publikacja artykułów opowiadających ciekawe historie z życia studentów.



Źródło: Biuro Promocji UZ

wszystkie

Biuro Promocji UZ w ramach Erasmus+ na Uniwersytecie Maltańskim (2024-05-20)

 

Dzięki programowi Erasmus+ pracownice Biura Promocji Uniwersytetu Zielonogórskiego odwiedziły Marketing, Communications & Alumni Office na Uniwersytecie Maltańskim. 

W ramach wizyty studyjnej w dniach 22-26 kwietnia dwie pracownice UZ odbyły wizytę studyjną w pokrewnym dziale Uniwersytetu Maltańskiego zajmującym się m.in. promocją, marketingiem oraz rekrutacją. Spotkanie umożliwiło wymianę poglądów i doświadczeń zawodowych, poznanie funkcjonowania zagranicznej uczelni oraz zakątków Malty, w których zlokalizowane są kampusy UM. Pracownice Biura Promocji UZ rozmawiały z maltańskimi partnerami: m.in. o prowadzeniu mediów społecznościowych i strony internetowej, tworzeniu newslettera, mediach akademickich – takich jak radio czy czasopismo, wizytach w szkołach, organizacji Dni Otwartych oraz innych działaniach promocyjnych, a także o samej rekrutacji.

Na Malcie zaprezentowano najnowszą kampanię UZ - „Różne osobowości. Jedna społeczność”, która widnieje na koszulkach oraz ulotkach akademickich. Jak się okazało, hasło wpisuje się również w ideę społeczności Uniwersytetu Maltańskiego. 

Marketing, Communications & Alumni Office mieści się na kampusie w Msidzie, który powstał w 1964 r. i jest główną siedzibą Uniwersytetu Maltańskiego. To przede wszystkim tam skupia się maltańskie życie akademickie.

Duża część studentów UM pochodzi z innych krajów europejskich, a nawet ze Stanów Zjednoczonych, Afryki czy Azji.

Sprzyja temu fakt, że wszystkie kierunki studiów na Uniwersytecie Maltańskim są prowadzone po angielsku. Wymogiem przyjęcia na studia jest zatem znajomość tego języka na odpowiednim poziomie.

Na UM studiują także Polacy! Jakie kierunki wybierają najczęściej? M.in. psychologiękryminologięstosunki międzynarodowemarketing, a także kierunki artystyczne.

UM podobnie jak Uniwersytet Zielonogórski oferuje kierunki z wielu różnych dziedzin nauki. Uczy się tam ok. 11500 studentów na 14 wydziałach.

Społeczność akademicka UM jest niezwykle różnorodna etnicznie, dlatego nie lada wyzwaniem jest pogodzenie różnych ras, kultur, wyznań czy poglądów. UM dokłada wszelkich starań, aby integrować studentów. Jednym ze sposób jest publikacja artykułów opowiadających ciekawe historie z życia studentów.



Źródło: Biuro Promocji UZ

wszystkie

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl